فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت خبر داد؛

اهدای خون جمعی از کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت

«مهدی شعبان‌زاده» با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی پویش اهدای خون در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (علیه‌السلام) رشت، کمک به بیماران نیازمند خون در گیلان است، گفت: این نیروی ولایتمدار از ابتدای شیوع ویروس کرونا، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در کنار مردم بوده است.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 01December 2020

اهدای خون جمعی از کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیردریادار دوم «مهدی شعبان زاده» فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت عصر امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: نیروی راهبردی دریایی علاوه بر حفظ و حراست از آب‌های سرزمینی ایران عزیز، در تمامی صحنه‌هایی که مردم نیازمند کمک هستند حضور دارد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (علیه السلام) رشت با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی پویش اهدای خون در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (علیه السلام) رشت، کمک به بیماران نیازمند خون در گیلان است، تصریح کرد: این نیروی ولایتمدار از ابتدای شیوع ویروس کرونا، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در کنار مردم بوده است.

«بابک پاکدل» مدیرکل انتقال خون گیلان نیز اظهار داشت: گیلان ۹۵۲ بیمارتالاسمی دارد که این بیماران ماهانه، نیازمند تزریق سه بار خون تازه هستند و با توجه به آمار زیاد تصادفات و افزایش جراحی‌های پزشکی در این استان، گیلان یکی از استان‌های پرمصرف خون در کشور است.

مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه اهداکنندگان نگرانی در باره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداشته باشند، از نیکوکاران گیلانی خواست تا با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون گیلان به نجات جان بیماران کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار