پیام تسلیت بنیاد شهید شهرستان بافق در پی رحلت پدر شهیدان «قنبری‌زاده»

در پی آسمانی شدن پدر شهیدان «قنبری‌زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 01December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در پی درگذشت «علی اصغر قنبری زاده» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «محمود و علی اکبر قنبری زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان محمود و علی اکبر قنبری زاده

باعرض سلام

باکمال تاسف و تاثر درگذشت پیرغلام و خادم حضرت اباعبداله حسین (علیه السلام) مرد پرهیزکار و مومن و انقلابی مرحوم مغفور علی اصغر قنبری زاده پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمود و علی اکبر قنبری‌زاده را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.

پاسدار شهید محمود قنبری زاده متولد ۱۳۳۹/۴/۵ با فراگیری فنون نظامی در باغ خان یزد چندین مرتبه به جبهه‌های نبردحق علیه باطل شتافت و در عملیات‌های فتح المبین، رمضان و بیت المقدس شرکت کرد و دو مرتبه مجروح و نهایتا در عملیات محرم مورخ ۱۳۶۱/۷/۲۹به فیض عظمای شهادت نائل شد.

شهید سرافراز محیط‌بان علی اکبر قنبری‌زاده در تاریخ۱۳۵۰/۳/۱ دیده به جهان گشود در خانواده مذهبی و انقلابی درس عاشقی آموخت و در حمله متجاوزان به حریم عمه السادات زینب کبری (س) به دفاع از حرم شتافت و در تاریخ ۱۳۹۶/۸/۱۰ توسط سوداگران مرگ به فیض شهادت نائل و به برادر شهیدش پیوست.

پدر بزرگوار شهیدان قنبری زاده باوجود سختی‌ها و مشقت‌های زیادی که در جهت تربیت و تعلیم فرزندان خود کشید ایشان را در موقع اعزام به جبهه نبرد بدرقه کرد تا از اسلام و انقلاب و مردم کشور خود دفاع کنند و پس از شهادت عزیزان خود و جانبازی دو فرزند دیگرش  صبر و استقامت کرد.

برای آن پدر فداکار رحمت واسعه الهی و همجواری با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و فرزندان شهیدش و برای خانواده محترم و بستگان صبر جمیل و اجر از خداوند متعال خواهانیم.

روحش شاد و قرین رحمت الهی
بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بافق»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها