 به کزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل شرکت بیمه در دومین گفتوگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذینفعان شرکت را مهمترین دغدغههای معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و اظهار داشت: طرح جهادی امام جواد (ع) که از دیروز بهیاد شهید استاد محسن فخریزاده و با همکاری اعضای شورای فنی استانها برای جلب رضایت حداکثری بیمهشدگان آغاز شد نشاندهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
به کزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل شرکت بیمه در دومین گفتوگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذینفعان شرکت را مهمترین دغدغههای معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و اظهار داشت: طرح جهادی امام جواد (ع) که از دیروز بهیاد شهید استاد محسن فخریزاده و با همکاری اعضای شورای فنی استانها برای جلب رضایت حداکثری بیمهشدگان آغاز شد نشاندهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیههای دولت و نهاد ناظر فعالیتهای برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابعانسانی و نیز برگزاری جلسههای غیرحضوری در ستاد و استانها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانههای غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرمافزار همراهبیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمهای، راهاندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمهنامهها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخشهای فروش، خسارت، پرداخت حقبیمه و دریافت معرفینامه بیمارستانی از جمله فعالیتهای شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذینفعان و مشتریان و کسب رضایت آنها بوده است و امید است با توسعه این فعالیتها و خدمترسانی با بهرهمندی از فناوریهای نوین در راستای افزایش رضایت ذینفعان گام برداریم.
انتهای
یام/ 341