شهردار الوند بیان کرد؛

اعلام آمادگی شهرداری الوند در چاپ کتاب‌های دوران دفاع مقدس

به مناسبت هفته بسیج شهردار الوند و مدیرعامل شرکت شهرصنعتی البرز با امیر «امیر بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۴۲۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 02December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «روح الله احمدزاده کرمانی» شهردار الوند صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، نقش مهمی در اقتدار جایگاه انقلاب اسلامی در صحنه بین المللی ایفا کرده اند و پاسداری و جانفشانی های آنان همواره بعنوان چراغ هدایت جامعه و نسل های امروز شناخته می شود.

وی با بیان اعلام آمادگی شهرداری الوند در همکاری و مشارکت در فعالیت های فرهنگی دفاع مقدس ابراز کرد: شهرداری الوند آماده همکاری کامل با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در بحث چاپ و نشر کتاب های خانواده های شهدا، ایثارگران شهر الوند را دارد که امیدواریم جوانان با تأسی از آموزه های دلاوران و قهرمانان کشور، آینده ای روشن برای میهن اسلامی ترسیم کنند.

«هیبت الله عبدی زاده» مدیرعامل شرکت شهرصنعتی البرز نیز در این دیدار گفت: حفظ دستاوردها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب ارتقا و ترویج فرهنگ معنوی شهادت در جامعه خواهد شد که قطعا همین امر مهم موجب شده دشمنان هیچگاه جرأت دست اندازی و تجاوز به کشور بزرگ اسلامی ایران نداشته باشند .

وی افزود: شرکت شهرصنعتی البرز آمادگی دارد در زمینه اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس که در حال حاضر در مرحله اجراست مشارکت داشته باشد.

عبدی زاده عنوان کرد: همکاری در فعالیت های فرهنگی از جمله جمع آوری اسناد و آثار شهدای الوند و منطقه شهرصنعتی البرز از دیگر اقداماتی است که می توانیم با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بصورت مشارکتی صورت دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها