سردار کریمی در دیدار افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا تاکید کرد؛

ضرورت تقویت همکاری‌های مشترک ایران و ایتالیا برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ایتالیا در ایران بر تقویت و افزایش سطح همکاری‌های پلیسی دو جانبه تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 02December 2020

ضرورت تقویت همکاری‌های مشترک ایران و ایتالیا برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با «سالوادوره لاباربرا» افسر رابط جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در ایران، دیدار و گفت‌‍وگو کرد.

سردار «مجید کریمی» در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا به رابطه مطلوب و سازنده بین دو کشور در حوزه همکاری‌های پلیسی اشاره و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به موفقیت برسیم.

وی در ادامه به لزوم ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه تاکید و اضافه کرد: تقویت سطح همکاری‌های بین دو کشور از طریق تبادل تجربیات، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، تا حد زیادی می‌تواند به مبارزه با قاچاق مواد افیونی در سطح منطقه و بین الملل کمک کند.

در ادامه ژنرال «فابیو برناردی» افسر رابط پیشین مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در ایران ضمن تقدیر و تشکر از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبنی بر پذیرش درخواست ملاقات وی در شرایط شیوع ویروس کرونا، به رابطه نزدیک پلیسی بین دو اشاره کرد و افزود: خواهان افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در راستای مقابله با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سطح بین الملل هستیم.

در این دیدار که به درخواست ژنرال «فابیو برناردی» و بر اساس اعلام وزارت امور خارجه کشورمان شگل گرفت، «سالوادوره لاباربرا»، به عنوان افسر رابط جدید مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در ایران معرفی و شروع به کار کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار