در عملیاتی گسترده؛

نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی در «عسیر» را هدف قرار دادند

ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی گسترده مواضع مزدوران سعودی در «الربوعه» واقع در شهر مرزی «عسیر» عربستان را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۴۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 02December 2020

نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی در «عسیر» را هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه المسیره، سلسله عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران سعودی در نقاط مختلف ادامه دارد. نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی در شهر مرزی عسیر را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات، مواضع مزدوران سعودی در منطقه «الربوعه» واقع در شهر مرزی عسیر را مورد حمله قرار دادند. به دنبال این عملیات گسترده، دهها مزدور سعودی فرار را بر قرار ترجیح داده و از مواضع خود گریختند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان عملیات مذکور همچنین موفق شدند شماری از مزدوران سعودی را بازداشت کنند. این درحالی است که آنها اخیراً نیز عملیاتی را در شهر مرزی نجران ترتیب داده بودند.

چندی پیش هم «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» تداوم حمایت‌های خارجی از متجاوزان سعودی را به شدت محکوم کرد. وی در این خصوص با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی‌ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می‌کنند، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌توانند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشند.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می‌تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار