هوای پاییزی شرکت فولاد خوزستان با حضور 2 شهید گمنام بهاری شد

پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور مسئولین و فرماندهان ارشد نظامی در شرکت فولاد  خوزستان تشییع و تدفین شدند و هوای ابری و پاییزی این قطب بزرگ اقتصادی را بهاری کردند.
کد خبر: ۴۲۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 02December 2020

میزبانی شرکت فولاد خوزستان از پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در شرکت فولاد خوزستان تشییع و تدفین شدند و هوای ابری و پاییزی این قطب بزرگ اقتصادی را بهاری کردند.

«علی محمدی» مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این مراسم با عرض خیرمقدم به مدعوین و مسئولین استان، وجود و حضور این شهدای گمنام را در این شرکت باعث افزایش روحیه جهادی و انگیزه دو چندان برای تولید بیشتر با حضور قدرتمندانه در سنگر اقتصادی خوزستان و کشور دانست.

سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز که به عنوان سخنران در این مراسم معنوی و ارزشی، حضور داشت، گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس را از ضروریات امروز جامعه دانست و افزود: خون مطهر شهدا باید همیشه مد نظر همه ما باشد تا راه را اشتباه نرویم.

وی بر تداوم راه مدبرانه شهدا تاکید کرد و گفت: خیلی ها با نظرات و سیاست های غلط خود و گزیده شدن چندین باره از نیش استعمار دارند به آبروی نظام لطمه می زنند در حالیکه مسیر و راهبرد مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای همه آشکار است.

مراسم خاکسپاری این شهدای گرانقدر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمع کثیر دیگری از مدیران، مسئولین و کارکنان شرکت فولاد خوزستان با شکوه و اقتدار خاصی برگزار و سپس شهدای گمنام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول مراقبتی در یادمان این شرکت به آغوش خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار