مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نباید از معنویت حاکم بر فضای شرکت‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی‌مان غافل شویم

سردار عباس یوسفی گفت: هم اکنون در جنگ جهانی اقتصادی به سر می‌بریم و نباید از معنویت حاکم بر فضا‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی‌مان که در خط مقدم این نبرد هستند، غافل شویم.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ - 02December 2020

نباید از معنویت حاکم بر فضای شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی مان غافل شویم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شرکت فولاد خوزستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: جغرافیای پایتخت دفاع مقدس دیگر بار منور به حضور نورانی و پر خیر و برکت شهدا شد که جای شکرش باقی است.

وی افزود: شاید در تاریخ کشور کم سابقه باشد که در طول چند روز 4 شهید گمنام در 2 نقطه صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور آن هم در خاک مقدس خوزستان تشییع و تدفین شوند.

سردار یوسفی گفت: هم اکنون در جنگ جهانی اقتصادی به سر می بریم و نباید از معنویت حاکم بر فضاها و شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی مان که در خط مقدم این نبرد هستند، غافل شویم.

وی شرکت فولاد خوزستان را یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و البته اجتماعی دانست و افزود: این شرکت هم در زمان جنگ به صورت گسترده نیروهای خود را به خط مقدم اعزام کرد و هم در عرصه پشتیبانی از جبهه ها سنگ تمام گذاشت و هم در سنگر تولید توانست سربلند بیرون بیاید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان  در پایان تصریح کرد: اراده و اشتیاقی که در مدیران و کارکنان این شرکت وجود داشت ما را مجاب کرد که برای تقویت روحیه جهادی این عزیزان، 2 شهید گمنام را در یادمان ورودی این مجموعه به خاک بسپاریم که محفلی باشند برای دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت که در سنگر اقتصادی نیز در خدمت نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها