مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران به‌صورت علمی بهره‌برداری شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: گنجینه‌های ما، ایثارگران و خانواده شهدا هستند لذا باید از این گنجینه‌ها در همه حوزه‌ها استفاده شود و خاطرات آنان پس از جمع‌آوری به‌صورت علمی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 02December 2020

خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران به‌صورت علمی بهره‌برداری شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در مراسم معارفه نماینده ناجا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اظهار داشت: تقویت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها توسط یگان‌های نظامی و انتظامی امری ضروری است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان در بین جوانان، بیان داشت: افرادی که روحیه جهاد و شهادت را در وجود خود تقویت می‌کنند و در برابر دشمنان با آگاهی کامل می‌ایستند هرگز ذلت و خواری نخواهند دید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه علت بقای انقلاب اسلامی در تداوم روحیه شهادت‌طلبی و حرکت‌های جهادی جوانان و نوجوانان کشور است، مطرح کرد: رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس با دشمن‌شناسی، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فلاحی بیان داشت: گنجینه‌های ما ایثارگران و خانواده شهدا هستند لذا باید از این گنجینه‌ها در همه حوزه‌ها استفاده شود و خاطرات آنان پس از جمع‌آوری به‌صورت علمی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بر لزوم تولید کتاب‌ها و آثار هنری در زمینه تبیین نقش ناجا در دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های ناجا در حوزه دانشنامه دفاع مقدس و راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان استفاده شود تا نقش استان در دفاع مقدس به بهترین شکل تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها