مسئول شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهدا به ما و خداوند به شهدا عزت می‌دهد

حسین پرتو افشان گفت: شهدا به ما و خداوند به شهدا عزت می‌دهد و همین شد که امروز با وجود هوای نه چندان مساعد در اهواز شاهد برگزاری مراسم باشکوهی برای شهدای گمنام عزیز بودیم.
کد خبر: ۴۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 02December 2020

شهدا به ما و خداوند به شهدا عزت می دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرگرد پاسدار «حسین پرتو افشان» مسئول شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شرکت فولاد خوزستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: حضور سربلند شرکت فولاد خوزستان در دوران دفاع مقدس، سازندگی و بسترهای اجتماعی بهانه ای شد تا فضای این شرکت را به بوی بهشتی 2 شهید گمنام معطر کنیم.

وی افزود: درخواست های مکرر مدیران و پرسنل این شرکت و همچنین ساخت یادمان در محوطه ورودی این شرکت و جمعیت بالای شاغلین در این بستر اقتصادی، زمینه را برای مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر مهیا کرد.

پرتو افشان گفت: رویکرد ما نسبت به واگذاری شهدای گمنام تغییر کرده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شان و منزلت این شهدا از همه جوانب لحاظ و حفظ شود و خدا را شکر که در مجموعه فولاد خوزستان همه موارد مطرح و مصوب شده به بهترین شکل ممکن به انجام رسید و نتیجه این شد که کارکنان خدوم این شرکت بزرگ اقتصادی امروز افتخار میزبانی از 2 شهید گمنام را به دست آوردند.

وی در پایان تصریح کرد: شهدا به ما و خداوند به شهدا عزت می دهد و همین شد که امروز با وجود هوای نه چندان مساعد در اهواز شاهد برگزاری مراسم باشکوهی برای شهدای گمنام عزیز بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار