مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

شهید «محسن فخری زاده» متعلق به همه مردم ایران است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شهید دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده متعلق به همه مردم ایران است و به جناح خاصی تعلق ندارد.
کد خبر: ۴۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 02December 2020

شهید «محسن فخری زاده» متعلق به همه مردم ایران است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: همانطور که همه مردم ایران از ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» ناراحت و اندوهگین هستند شهید فخری زاده نیز به جناح یا گروه خاصی تعلق ندارد و در حقیقت متعلق به همه مردم ایران است.  

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: ذات مبارک شهید و محبوبیت خاصی که شهید از عنایت ویژه پروردگار در وجود پر برکت خود دارد باعث می شود که همه مردم جامعه شهید را از خود بدانند و در سوگ او متأثر شوند.

واحد در ادامه گفت: پس از شهادت مظلومانه شهید فخری زاده شاهد اظهار نظرهای متفاوتی از سوی برخی افراد در رسانه ها در خصوص این ترور و گرفتن انتقام وی از دشمن ضعیف و ناجوانمرد بودیم و باید همه مردم و مسئولین توجه داشته باشند که خون پاک شهید فخری زاده عامل وحدت است و ضمن اینکه باید بر انتقام سخت تأکید کرد نباید ناخواسته در مسیر دلخواه دشمن حرکت کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: بعد از شهادت هر شهیدی شاهد یک وحدت کم نظیر در جامعه هستیم و این از برکات خون شهید است، ولی باید در نظر داشته باشیم که همواره دشمن سعی دارد با ایجاد جنگ روانی و رسانه ای و راه اندازی شک و تردیدهای ساختگی در جامعه، ما را از برکت وحدت و همدلی خون شهید محروم کرده و به شکل دیگری از فضای روانی به وجود آمده در جامعه سوء استفاده کند.

واحد افزود: بصیرت و نکته سنجی و دشمن شناسی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، می تواند علاوه بر خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، جامعه را نیز از برکات خون شهیدایی چون شهید فخری زاده بهره مند کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار