خاکسپاری پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت فولاد خوزستان

پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، در گروه صنعتی فولاد خوزستان، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۴۲۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 02December 2020

خاکسپاری پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت فولاد خوزستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (چهارشنبه) در محل گروه صنعتی فولاد خوزستان، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تشییع و خاکسپاری شدند.

در این مراسم که مسئولان و جمعی از کارکنان گروه صنعتی فولاد خوزستان حضور داشتند، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، اظهار داشت: وظیفه ماست تا راه و ارزش‌های شهدا را نه با حرف، بلکه به‌صورت واقعی با عمل و اقدام خود پاس بداریم و در آن مسیر باشیم تا با امید به خدا این کشور همچنان مسیر توسعه و آبادانی را همانگونه که خواسته شهدا بود تا ظهور امام عصر (عج) طی کند.

وی با بیان اینکه ارتباط نسل امروز با نسل پیشین، باعث همبستگی نسل‌ها خواهد شد، بیان کرد: چنین کار‌های فرهنگی و معنوی باعث می‌شود تا نسل جدید بداند که نسل قبل برای حفظ و پایندگی عزت اسلام و انقلاب و دفاع از کیان مملکت، از عزیزترین دارایی خویش که جان خود بود گذشت و این مهم باعث همبستگی نسل جدید با نسل گذشته خواهد شد.

شریعتی با تاکید بر اینکه «جهش تولید» و حرکت به سمت استقلال اقتصادی وظیفه ماست، تاکید کرد: ما هم باید همان مسیر را در این جنگ اقتصادی که دست کمی از جنگ تحمیلی ندارد با کار، تولید ملی و صادرات طی کرده و در این راه استوار باشیم تا منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های نظام اسلامی و دولت محقق شود.

خاطرنشان می‌شود؛ پیکر‌های مطهر ۶ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس شامگاه یک‌شنبه ۹ آذر وارد استان خوزستان شد که پیکر‌های مطهر ۲ شهید از این ۶ شهید گمنام والامقام در گروه صنعتی فولاد خوزستان تشییع و خاکسپاری شدند و قرار است پیکر‌های مطهر چهار شهید دیگر نیز در گروه ملی صنعتی فولاد ایران و گروه توپخانه ۶۴ الحدید تشییع و خاکسپاری شوند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها