معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی خبر داد؛

شناسایی ۲ هزار شهروند مشکوک به کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در خوی

سرهنگ موسی جعفرزاده گفت: دو هزار نفر شهروند مشکوک و ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» شناسایی و قرنطینه خانگی شدند.
کد خبر: ۴۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 02December 2020

شناسایی ۲ هزار شهروند مشکوک به کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در خوی

به‌گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ موسی جعفرزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۲ هزار نفر شهروند مشکوک و ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» شناسایی و قرنطینه خانگی شدند.

وی افزود: این طرح در پنج منطقه، ۲۰ محله و پنج بخش از توابع شهرستان خوی توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت مستقر انجام گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی با بیان اینکه این طرح در قالب «هر پایگاه مقاومت، یک پایگاه سلامت» در حال انجام است، ادامه داد: این طرح توسط سپاه، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی خوی در سطح شهرستان و به صورت خانه محور و محله محور با موضوع طرح قرنطینه خانگی و غربالگری و اجرای فاصله گذاری های اجتماعی و بیماریابی اجرا می شود .

وی عنوان کرد: آن دسته از خانواده هایی که در اجرای این طرح ، مورد شناسایی و قرنطینه خانگی قرار می گیرند و توان مالی ندارند ، از طریق کمیته حمایتی که مسوولیت آن برعهده جامعه پزشکی سپاه با ظرفیت خیرین، گروه های جهادی و بعضی از ادارات و سازمان های خوی است، بسته های حمایتی به آنها داده می شود .

جعفرزاده با اشاره به اینکه در این طرح ۱۵ تیم در حال فعالیت هستند، گفت: این طرح به مدت ۶ ماه در شهرستان اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار