معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان:

۳۸ سری جهیزیه توسط سپاه بوکان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان گفت: ۳۸ سری جهیزیه طی دو سال گذشته به نوعروسان نیازمند در این شهرستان اهدا شده است.
کد خبر: ۴۲۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 02December 2020

۳۸ سری جهیزیه توسط سپاه بوکان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان، امروز در مراسم اهدای هفت سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری بوده که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع) تهیه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان ادامه داد: ۳۸ سری جهیزیه طی دو سال گذشته به نوعروسان نیازمند در این شهرستان اهدا شده است.

وی گفت: این نهاد از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اقدامات بسیار خوبی همچون اهدای بسته‌های حمایتی به آسیب دیدگان از کرونا، تولید هزاران عدد ماسک، گندزدایی و سم‌پاشی معابر عمومی، ایجاد نقاهتگاه و اهدی لوازم التحریر را در برنامه خود داشته است.

سرهنگ وجدی عنوان کرد: تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده است.

وی با اشاره به ادامه کمک‌های مومنانه تصریح کرد: تا پایان همه‌گیری این بیماری، سپاه همراه و همگام با مردم و مسوولان پای کار خواهد بود تا بتواند به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار