مدیر سیاسی ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه بحرین:

دست و پا زدن ترامپ و نتانیاهو در منطقه/ هر کس ایرانی‌ها را بشناسد می‌داند که آن‌ها شکست ناپذیرند

مدیر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اعلام کرد که ترور‌های بزدلانه علیه فرماندهان و دانشمندان ایرانی نه تنها اراده ملت ایران را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن‌ها را بیش از پیش مصمم می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 03December 2020

دست و پا زدن ترامپ و نتانیاهو در منطقه/ هر کس ایرانی‌ها را بشناسد می‌داند که آن‌ها شکست ناپذیرندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی دو طرف انجام شده است.

ترور شهید محسن فخری‌زاده موجی از واکنش‌های منفی را در میان کشور‌های منطقه و جهان برانگیخت به طوری که کشوری نیست که اذعان نداشته باشد هدف قرار دادن دانشمندان یک کشور، اقدام تروریستی بزدلانه است.

«ابراهیم العرادی» مدیر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در گفت‌وگویی در خصوص این عملیات تروریستی گفت: در ابتدا شهادت محسن فخری زاده را به رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گویم. به نظر من آمریکا در حال حاضر در یک بن بست بزرگ قرار داد. دونالد ترامپ نیز که دوره ریاستش در حال اتمام است و تاکنون نتوانسته بر محور مقاومت پیروز شود، در بن بست قرار دارد. کشور آمریکا شکست‌های پی در پی در منطقه غرب آسیا متحمل شده است به عنوان مثال شاهد ناکامی‌های واشنگتن در یمن، سوریه، بحرین و پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در تمام این سطوح هستیم. خروج ذلت بار نظامیان آمریکایی از عراق نیز نتیجه سیاست‌های دولت این کشور به شمار می‌رود؛ بنابراین آمریکا قصد دارد از طریق ترور دانشمندانی مانند محسن فخری زاده، پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای ایران را متوقف کرده و در این مسیر مانع تراشی کند. ترامپ و نتانیاهو و هم پیمانانشان همچنان در منطقه حضور دارند و تلاش می‌کنند از طریق چنین اقدامات بزدلانه‌ای برای خود یک پیروزی دست و پا کنند. شهید فخری زاده از سال‌ها قبل مانند سردار شهید قاسم سلیمانی در لیست ترور قرار داشته و این عملیات یک شبه طراحی نشده است. اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از مسئولیت این ترور شانه خالی می‌کنند بیانگر میزان وحشت و ترس آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: من معتقدم که ایران تمام سرنخ‌ها و اطلاعات مربوط به این عملیات را پیدا خواهد کرد و از عاملان آن انتقام می‌گیرد. ما شاهد دست و پا زدن صهیونیست‌ها در منطقه برای تحقق پیروزی بعد از شکست‌های پی در پی آنها، هستیم. همگان بر این نکته تاکید دارند که این عملیات با هماهنگی سرویس جاسوسی آمریکا صورت گرفته است؛ ممکن نیست که تل آویو بدون چراغ سبز آمریکا دست به عملیاتی بزند که خود از عواقب وخیم آن آگاه است.

رژیم صهیونیستی هیچ جنایتی را بدون تضمین حمایت آمریکا مرتکب نمی‌شود. بازنشر توئیت مربوط به ترور شهید فخری زاده توسط دونالد ترامپ بیانگر آن است که وی تلاش می‌کند در یک زمان از دست رفته برای خود دستاوردی رقم بزند و برای رئیس جمهور جدید این کشور مشکلاتی ایجاد کند. ترامپِ شکست خورده و حقیر نمی‌خواهد یک تصویر ناکام و درمانده از خود به جای بگذارد.

این فعال سیاسی بحرینی همچنین تاکید کرد: چنین عملیات بزدلانه‌ای نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های علمی ملت ایران را بگیرد. نه آمریکا نه رژیم صهیونیستی و نه هم پیمانان عرب آن‌ها نمی‌توانند در برابر پیشرفت‌های گسترده ایران بایستند. درست است که شهادت فرماندهان و شخصیت‌های بزرگ مانند شهید فخری زاده برای ما سنگین است، اما نباید فراموش کنیم که ایران مملوء از دانشمندان و متفکران و نخبگانی است که جهان را تغییر دادند.

ایران در واکنش به این عملیات تروریستی، روند پیشرفت‌های علمی خود را تسریع می‌بخشد. کسی که اراده و ایمان و صبر و شجاعت ملت ایران را بشناسد می‌داند که این ترورها، ایرانی‌ها را تضعیف نمی‌کند بلکه اراده آن‌ها را بیش از پیش تقویت می‌کند. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و هم پیمانان عرب آن‌ها فکر می‌کردند که با ترور شهید قاسم سلیمانی محور مقاومت تضعیف می‌شود یا می‌ترسد، اما بعد از گذشت کمتر از یکسال شاهد خروج آمریکایی‌ها از عراق هستیم؛ این یعنی پیروزی سیاسی.

معادلات بعد از ترور شهید قاسم سلیمانی در منطقه تغییر کرد و کمترین واکنش راهبردی ایران به این ترور اخراج نظامیان آمریکایی از منطقه بود. بسیاری از شخصیت‌های مهم در ایران به شهادت رسیده اند از شهید بهشتی گرفته تا به امروز، اما ملت ایران به مسیر خود ادامه می‌دهد. این شهدا افتخار امت هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها