جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

برخورد با اراذل و اوباش و مقابله با قاچاق سلاح از اولویت‌های ناجا است

سردار رضایی گفت: برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز از اولویت‌های نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۲۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 03December 2020

باید با تمام توان زمینه پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در نشست با فرماندهان، معاونان و رؤسای انتظامی استان سیستان وبلوچستان با قدردانی از مجموعه انتظامی استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در استان بزرگ سیستان و بلوچستان فراهم شد و در کنار همکاران که اقدامات مؤثر مدیریتی و تحمل سختی‌های زیادی دارند، باشیم همان‌طور که سردار «اشتری» فرمانده نیروی انتظامی قدردان همه عزیزان در مجموعه انتظامی استان سیستان و بلوچستان هستند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه امنیت استان و کشور مرهون زحمات کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان شما در مجموعه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: اگر زحمات تک تک کارکنان و مجموعه انتظامی استان نبود، این امنیت نیز وجود نمی‌داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف در برگزاری نشست‌ها انجام اقدامات مؤثر و پیش بردن اقدامات و عملکرد است گفت: باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم.

سردار رضایی بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی شهیدپروری است و باید به این استان که در زمان دفاع مقدس ۹۳۴ شهید، در زمان پیش از انقلاب و در مبارزه با ضد انقلاب بیش از ۴۰۰ شهید، در مقابله با اشرار مسلح و قاچاقچیان ۹۵۲ شهید و همچنین ۹ مدافع شهد تقدیم انقلاب کرد، تمسک کنیم و نگاه ملی و دینی به این استان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همیشه و در همه حال در صحنه‌های مختلف حضور فعال دارد، گفت: آمار هزار و ۸۰۹ شهید ناجا در استان سرمایه‌ای سنگین است که با تمام وجود از برکات و مقام شامخ این شهدا در تمامی برنامه‌های خود بهره می‌بریم.

سردار رضایی با اشاره به سرافرازی پرچم ولایت فقیه و رهبری در جمهوری اسلامی ایران و کشور تاکید کرد: اگر شاهد این امنیت در کشور هستیم و توانسته ایم رژیم‌های مختلف استکباری را در تمامی برنامه و اهداف دشمنان شکست دهیم همه به برکت ولایت فقیه مقام معظم رهبری در کشوراست.

وی با اشاره به قدردانی و ابلاغ سلام فرمانده ناجا به همکاران درانتظامی و در سراسر استان افزود: تمام دغدغه‌های فرماندهی برای همکاران، خانواده‌های آنان و فرزندان آنان است که به جد تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بخشی از اقدامات آنان را پاسخگو باشیم.

سردار رضایی به فرهنگ‌سازی سازمانی و همه گیر شدن آن در سازمان نیروی انتظامی، بیان کرد: باید مولفه فرهنگ‌سازی به جد دنبال شود و فکر و تدبیر ما در برنامه‌ها و فعالیت‌ها بر اساس اعتقادات اسلامی باشد؛ چرا که در نادیده گرفتن اصول همه ما مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ازخودگذشتگی، انضباط سازمانی بصیرت اسلامی و دینی را از مولفه‌های فرهنگ‌سازی سازمانی عنوان داشت و گفت: فرهنگ‌سازی برای هر سازمانی باعث پیشرفت آن سازمان می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بیان کرد: فرماندهی معظم کل قوا به نیروی انتظامی لقب «مجاهد فی سبیل الله» را دادند که می‌بایست قدر دانست و با ارتقاء مؤلفه فرهنگ سازمانی پاسدارجامعه و کشور باشیم.

وی به جایگاه نیروی انتظامی به عنوان فرمانده امنیت داخلی اشاره کرد و گفت: ما مدیون امام راحل (ره)، شهدای دفاع مقدس و انقلاب هستیم و تمام برنامه‌های ما باید بر اساس پاسداری و پاسداشت خون این شهدای عزیز باشد.

سردار رضایی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی (ع) در نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: در قرارگاه امام علی (ع) و دیگر قرارگاه‌ها همچون قرارگاه مبارزه با سرقت و دیگر جرایم باید تدابیری راهبردی اتخاذ و برنامه‌های خود برای از بین بردن دغدغه مردم اقدامات لازم پیش ببریم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه پیشگیری در تمام برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز از اولویت‌های نیروی انتظامی است که با تشکیل قرارگاه‌های مختلف و بسیج همه امکانات با این جرایم می‌بایست قاطعانه برخورد کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها