بازخوانی/ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مطرح کرد؛

اختصاص ۴۰ درصد از طرح‌‌های اشتغال کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار

عبدالملکی گفت: ۴۰ درصد از طرح‌های اشتغال کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد‌. 
کد خبر: ۴۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۴ - 04December 2020

اختصاص ۴۰ درصد از طرح‌‌های اشتغال کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار«حجت‌الله عبدالملکی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره نظارت بر پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: یک شبکه متشکل از هزار و ۷۰۰ کارشناس، ۵۰۰ مرکز نیکوکاری و ۵۰۰ جهادگر کارآفرین در سراسر کشور بر کسب و کارهایی که با وام‌های کمیته امداد راه‌اندازی شده‌اند، نظارت دارند‌.

وی با بیان اینکه کارشناسان علاوه بر نظارت و مشاوره، در حوزه پایدارسازی مشاغل ورود خواهند کرد، گفت: در این حوزه در صورت نیاز تسهیلات تکمیلی به آن‌ها پرداخت خواهد شد؛ همچنین آموزش‌های پایدارسازی شغل و در صورت کاهش بهره‌وری دوره‌های دیگری برای آن‌ها برگزار خواهد شد.

عبدالملکی عنوان کرد: در حوزه بازاریابی و فروش در کنار مددجویان هستیم؛ در حوزه صنایع دستی و فرش، شرکتی در کمیته امداد تأسیس شده که محصولات مددجویان را خریداری می‌کند.

وی گفت: ۸۰ درصد از کار معاونت اشتغال کمیته امداد پس از راه‌اندازی شغل توسط مددجو آغاز خواهد شد و به صورت روزانه عملکرد آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد از طرح‌های اشتغال کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد‌. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها