امام جمعه بخش شریف‌آباد:

شهادت «شهید فخری‌زاده» دلیل محکمی است که دشمنی غرب و اروپا با ایران پایان‌پذیر نیست

در پیام حجت‌الاسلام «قاسم خداپرست» آمده است: شهادت شهید فخری‌زاده دلیل محکمی است که دشمنی غرب و اروپا پایان‌پذیر نیست و شاهد آن ترور این دانشمند بزرگ علمی است که در سنگر علم و تحقیق نه در جبهه نظامی به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۲۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 04December 2020

شهادت «شهید فخری زاده» دلیل محکمی است که دشمنی غرب واروپا پایان پذیرنیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین «قاسم خداپرست» امام جمعه بخش شریف‌آباد  امروز (جمعه) با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» را تبریک و تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است:

«بسمه تعالی

موضوع اول: تسلیت شهادت شهیدمحسن فخری‌زاده.

شهادت دانشمند برجسته علمی و هسته ای کشور شهید محسن فخری‌زاده، بدست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، خانواده محترم ایشان و همه ملت عزیز ایران تسلیت عرض می کنیم. شهید محسن فخری‌زاده شخصیتی دارای روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در میدان عمل، و عاشق ولایت و رهبری وشهادت، که سرانجام اجر و مزد جهاد نظامی و علمی و تحقیقی و مدیریتش را پس از 40 سال جهاد خالصانه و مومنانه در روز جمعه به آرزوی خویش یعنی لقاء الهی رسید.

شهید محسن فخری‌زاده، خدمات زیادی را در گمنامی و با اخلاص انجام رسانده بود و شهادت اجر اخلاص او بود که درکنارفعالیت‌های علمی و تحقیقی ترسیم نقشه راه صنعت هسته‌ای ایران، یکی از برجسته‌ترین آثار آن‌ شهید عزیز، کشف و تولید اولین كیت تشخیص كرونا در ایران درجهت كاهش آلام مردم، با كمك مجموعه تحت مدیریتش، و پیشبرد پروژه واكسن بومی كرونا تا فاز اول انسانی بود.

موضوع دوم: تشکر از طرح اقدام راهبرى براى لغو تحریم‌ها، درمجلس شورای اسلامی و دستور مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و مطالبه عموم ملت ایران نیز انتقام سخت، تروراین دانشمند عزیز است.

اولا: لازم است از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درتصویب طرح اقدام راهبرى براى لغو تحریم‌ها تقدیرو تشکر نماییم، برخلاف موضع گیری نامناسب دولت در برابر این طرح قانونی، بدون شک اجرای این طرح انقلابی، باعث«بازدارندگى فعال» و امنیت بیشتر منابع ملى و صیانت افزون‌تر از منافع ملى و امنیت و آرامش مردم خواهد شد.

دوما: شهادت شهید فخری زاده دلیل محکمی است که دشمنی غرب و اروپا پایان پذیرنیست و شاهد آن ترور این دانشمند بزرگ علمی است که درسنگر علم و تحقیق به شهادت رسید نه جبهه نظامی، و تاییدی است بر تذکرات مکرر  مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) برعدم اعتماد به غرب و کشورهای اروپایی، و نشان داد دلبستگی به مذاکره با غرب، یک توهم و وادادگی در برابر دشمن خبیث ملت ایران است.

مطلب سوم: ضمن تشکر مجدد از پرستاران عزیز و تیم‌های درمانی در درمان و کنترل ویروس کرونا، از همه مردم عزیز که با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای محدودیت‌ها، درکنترل شیوع ویروس کرونا همراهی نمودند تقدیر و تشکر می کنم، و شایسته است دولت محترم به پاس همراهی مردم عزیز، دیپلماسی ذلت را تبدیل به دیپلماسی عزت نماید و به جای امیدبستن به مذاکره با دولت جدید آمریکا، به سرمایه‌های مادی ومعنوی داخل تکیه نموده و مشکلات معیشتی و گرانی‌های افسارگسیخته وکمرشکن، مخصوصا در تامین مواد غذائی وضروری مردم را حل کنند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار