اشاره ضمنی رژیم صهیونیستی به ترور اغلب دانشمندان هسته‌ای ایران

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با اشاره ضمنی به ترور دانشمند هسته‌ای ایران، به ترور اغلب دانشمندان هسته‌ای ایران اشاره کرد.
کد خبر: ۴۲۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 04December 2020

اشاره ضمنی رژیم صهیونیستی به ترور بیشتر دانشمندان هسته‌ای ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه) در اظهاراتی به‌طور ضمنی تهدید کرد که ترور‌های بیشتری علیه دانشمندان هسته‌ای ایران رخ خواهد داد.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است: «فخری زاده را شناسایی کردیم و او را تعقیب می‌کردیم. می‌دانستیم که آنچه که انجام می‌دهد اقدامی در قالب یک طرح است که خاورمیانه و تمام جهان را به خطر می‌اندازد».

طبق این گزارش، او همچنین در بخشی از اظهاراتش مدعی شده است: «فکر می‌کنم که دانشمدان هسته‌ای ایران خواب آرامی ندارند. آن‌ها می‌دانند که آنچه این هفته رخ داد، می‌تواند برای هر یک از آن‌ها نیز رخ دهد».

الی کوهن همچنین ادعا کرد: «برای ما روشن است که ایران با تمام قدرت تلاش خواهد کرد قدرت هسته‌ای به دست آورد و اسرائیل ابدا این اجازه را نخواهد داد».

این اظهارات در حالی است که پیشتر، روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از سه منبع اطلاعاتی گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی در پشت عملیات ترور شهید فخری‌زاده قرار دارد.

شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از یک مقام آمریکایی بتازگی گزارش داد که رژیم صهیونیستی پشت عملیات ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ایران قرار دارد.

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها