با صدور بیانیه‌ای؛

پیروان اهل بیت (ع) در سنگال ترور شهید «فخری‌زاده» را محکوم کردند

شورای عالی پیروان اهل بیت (ع) سنگال در بیانیه‌ای ترور شهید «فخری‌زاده» را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۲۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 04December 2020

پیروان اهل بیت در سنگال ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شورای عالی پیروان اهل بیت (ع) سنگال در پی شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور، پیام تسلیتی صادر کرد که در آن، اقدام تروریستی مذکور محکوم شده است.

در متن این‌بیانیه آمده است:

«شورای عالی پیروان اهل بیت (ع) در سنگال، اقدام تروریستی وحشیانه و نفرت انگیز اخیر توسط محور شرارت صهیونیستی – آمریکایی که منجر به ترور ددمنشانه دانشمند ایرانی محسن فخری زاده شد را به شدت محکوم می‌کند.

شورای عالی پیروان اهل بیت سنگال بر این باور است که این موجود اهریمنی که در واقع بخشی از یک توطئه بزرگ جهت بی‌ثبات کردن جمهوری اسلامی ایران و حذف مقامات دلاور و متعهد و نخبگان دانشگاهی آن است، ان شاءالله محکوم به شکست است.

شورای عالی پیروان اهل بیت سنگال ضمن دعوت به وحدت، هوشیاری و حزم اندیشی، به واسطه جناب آقای سفیر به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران آیت الله سیدعلی خامنه ای، مقامات نستوه ایران، خانواده شهید محسن فخری زاده و مردم بزرگ و با ایمان ایران، مراتب تسلیت و تعزیت خویش را ابراز می‌دارد.

شورای عالی پیروان اهل بیت سنگال بر موضع ثابت خویش در حمایت از ایران اسلامی در مواجهه با اقدامات تروریستی بزدلانه و نقشه‌های آمریکایی – صهیونیستی تأکید می‌کند و معتقد است که این قبیل اقدامات، نتیجه‌ای جز تقویت اراده و تعهد ایران به استمرار حرکت در مسیر استقلال و نوزایی که از سال ۱۳۵۷ آغاز شده است، به دنبال نخواهد داشت.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها