امام جمعه الیگودرز:

تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام مهدی سرلک گفت: تنها راه نجات کشور و تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌ها تبعیت محض از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۴۲۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 04December 2020

تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» اظهار داشت: خداوند  به شهید فخری زاده چه عزتی داد که نام او در جرگه خادمان انقلاب و اسلام و کشور برای همیشه ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده یک عمر در خدمت انقلاب اسلامی بود، گفت: ما در جریان همه خدمات بی‌نظیر او نیستیم اما لحظه شهادت خدا این عزت را به  او  داده است که نامش نقل همه محافل و مجالس  شده است.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه شهید فخری زاده  به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بودند، افزود: همان گونه که حاج قاسم فرمودند روی سنگ قبر من چیزی جز سرباز ولایت ننویسید، این  سربازان به معنای واقعی کلمه دنبال پست و مقام و درجه امثال اینها نبودند. اینها خودشان را خادم رهبری و ولایت، کشور و مردم  می‌دانستند و درعمل هم همین گونه بودند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه امروز رهبری و ولایت سرباز می‌خواهد، تصریح کرد: سرباز یعنی گوش به فرمان بودن، حاج قاسم گوش به فرمان رهبر انقلاب بود، با تمام وجود ایمان  و اعتقاد داشت و همه عمرش را به پای اعتقادش گذاشت؛ شهید فخری زاده نیز هم همین طور بود.

وی با بیان اینکه اگر ما به ولایت اعتقاد داریم، در زمان غیبت امام عصر (عج) باید گوش به فرمان  ولی فقیه باشیم، عنوان کرد: ما نباید در مقابل  موضع رهبری، موضعی اتخاذ کنیم.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: حضرت آقا  بارها و بارها فرمودند که من خوش بین نیستم به روابط با کشورهای استکباری و با بیانات روشنگرانه خود راه را به مسئولان ما، به تصمیم‌گیران ما در سطح کلان نشان دادند.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر اینکه امروز هم تنها راه نجات کشور و تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌ها تبعیت محض از ولایت است، افزود: ولایت یعنی با تمام وجود ایمان داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب در عصر غیبت به عنوان نائب امام عصر هستند.

وی با تاکید براینکه نوک نفرت و انزجار ما باید به سمت دشمنان همیشگی انقلاب و کشور باشد، گفت: دشمنان قسم خورده این مردم علنی می‌گویند ما پشت پرده این ترور بوده ایم، اینکه بیاییم نهادهای اطلاعاتی خودمان را زیر سوال ببریم به ضرر کشور و به بیراهه رفتن است.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: مسئولان دیپلماتیک ما هم باید از طریق حقوق بین الملل این جنایت را پیگیری کنند و ما هم راه  آن شهید عزیز را در پیش بگیریم.

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: دشمن کور خوانده است ما در نسل‌ها و رویش‌های خودمان فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها را داریم و بدون تردید خون شهدای ما موجب تقویت انقلاب  اسلامی خواهد شد این یک حقیقت است پس ما باید در مسیر آنها قدم برداریم و حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها