امام جمعه بوشهر:

ترور شهید فخری زاده نشان از عظمت علمی ایران است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: ترور شهید محسن فخری زاده نشان از عظمت علمی ایران و به خطر افتادن کاخ‌های ظلم و جنایت جهان استکبار است.
کد خبر: ۴۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 04December 2020

ترور شهید «فخری زاده» نشان از به خطر افتادن کاخ‌های ظلم و جنایت جهان استکبار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‎الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه خود به رسانه‌ها، اظهار داشت: جهان ظلم و ستم بداند شهادت این شهید موجب سرعت بخشی در فرو ریختن کاخ سیاه ظلم و جنایت و حرکت قوی‌تر نخبگان ایران در مسیر پیشرفت علمی و محصولات دانش بنیان خواهد شد.

وی بیان کرد: این ترور نشان از حاکمیت روح توحش سران آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مرتجعان منطقه دارد و به طور قطع دست انتقام الهی تومار ظلم و جنایت طراحان، مسببان و عاملان به سختی را نابود خواهد کرد.

صفایی بوشهری گفت: رهبر معظم انقلاب در عرصه امور اقتصادی و اجتماعی بر اقتدار اقتصادی با برنامه اقتصاد مقاومتی با تمام ویژگی‌های خود و در امور اجتماعی بر فرهنگ محوری، وحدت، قانون‌گرایی و همیاری و دیگر دوستی اسلامی تاکید دارد و این راه کارآمد و الهی پیشرفت اقتصادی و آرامش اجتماعی است.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو اضافه کرد: امیدواریم دانشجویان در فضای ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری و انقلابی بودن به جهاد علمی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند همانطور که تاکنون دانشجویان انقلابی و ولایتمدار این چنین بوده‌اند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر ایران انقلابی نیازمند تلاش‌های فردی و جمعی نخبگان دانشگاهی در عرصه‌های خود کفایی، مرجعیت علمی و اقتدار مدیریتی است.

وی با تقدیر از همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا گفت: امیدواریم این بیماری هرچه زودتر با عنایت الهی ریشه کن شود و از همه مسئولان و مردم تقاضا می‌شود این مراقبت‌ها ادامه پیدا کند تا خانواده‌ها شاهد بیماری و مرگ عزیزان خود نباشند.

امام جمعه بوشهر از تمام مراکز اداری تقاضا می‌شود حقوق کارگران را بموقع پرداخت کنند تا در زندگی دچار مشکلات سخت معیشتی نشوند، بی‌تردید تاخیر در پرداخت حقوق کارگران اگر منجر به چالش‌های سخت زندگی شوند از مصادیق بارز ظلم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها