معاون تربیت و آموزش ناجا مطرح کرد؛

«جلوگیری از پیشرفت علمی، تحریک مردم و تهاجم فرهنگی» سه راهبرد دشمن در برابر ایران

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، تحریک مردم برای مقابله با حکومت اسلامی و تهاجم فرهنگی، سه راه اصلی و استراتژیک دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 05December 2020

جلوگیری از پشرفت علمی، تحریک مردم و تهاجم فرهنگی سه راهبر دشمن در برابر ایرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا در رزمایش همدلی و مواسات که در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران ناجا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این‌گونه اقدامات خداپسندانه، از برگزارکنندگان این مراسم معنوی تقدیر کرد و اظهار داشت: امروز من و شما تکلیف داریم که از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا پاسداری کنیم؛ با برگزاری این رزمایش همدلی اثبات کردیم که در هر نقطه از کشور، هر کاری که برای مردم نیاز باشد، آماده به خدمت هستیم و جان خود را هم فدا خواهیم کرد.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که موضوع شیوع ویروس کرونا و در کنار آن برخی فشار‌های اقتصادی همچون تهدیدی برای کشور است؛ لیکن با تدابیر حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز این تهدید‌ها تبدیل به فرصت برگزاری رزمایش ایثار، همدلی و کمک مومنانه به برادران و خواهران دینی نیازمند و کم‌برخوردار در جای جای میهن عزیزمان شده است.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم و اثرگذار در سطح کشور، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح هستند، تصریح کرد: این امر خداپسندانه به‌عنوان یک تکلیف و به‌صورت گسترده و ویژه در بین نیرو‌های مسلح خصوصاً در سطح ناجا اجرا شده است.

سردار جان‌نثاری با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، شهید «محسن فخری‌زاده» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای دریغ نکردند، اما هرچه تلاش کنند، هیچ‌گاه به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.

معاون تربیت و آموزش ناجا در پایان با بیان اینکه جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، تحریک مردم برای مقابله با حکومت اسلامی و تهاجم فرهنگی، سه راه اصلی و استراتژیک دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: با هوشیاری کارکنان خدوم در نیرو‌های مسلح و بصیرت مردم انقلابی در تشخیص حق از باطل، نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس اسلامی از بین خواهد رفت.

رزمایش همدلی و مواسات و کمک به افراد نیازمند، با حضور سردار «جان‌نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار «محمد بهرامی» معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا و حجت‌الاسلام «محمدی» امام جمعه شهر چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با تهیه ۳۲۵ بسته ارزاق معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار