شهید «احمد غلامی شیخ احمد»؛

هر سلاحی در برابر ایمان هیچ اثری ندارد

در وصیت‌نامه شهید «احمد غلامی شیخ احمد» آمده است: برادرهایم سنگر ما را پر کنند تا دشمن بداند هر سلاحی مقابل ایمان هیچ اثری ندارد.
کد خبر: ۴۲۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲ - 13December 2020

هر سلاحی در برابر ایمان هیچ اثری ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «احمد غلامی شیخ احمد» فرزند حمدالله در سوم آذر 1347 در اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در دوم آبان 1362 در پنجوین عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت نایل شد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه بسیجی شهید «احمد غلامی شیخ احمد»:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان وصیت‌نامه‌ام را در جبهه حق علیه باطل آغاز می کنم.

با درود فراوان به امام عزیز خمینی کبیر و با درود سلام به یاران امام و با درود سلام به خانواده شهدا و با درود سلام به شهیدان اسلام و با درود سلام به همسنگران خودم که با افتخار از خون خود درخت پر ثمر اسلام را آبیاری کرده اند و با سلام به پدر و مادر.

پدر و مادر عزیزم بر رزمندگان اسلام دعا کنید تا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله (ص) بر فراز جهان برافراشته شود.

مادر جان و پدر مهربانم دعا کنید برای ما به آرزوی دیرینه خود برسم که در وهله اول نصیبم نشد و مادر جان اگر من شهید شدم برایم گریه نکن که با گریه شما این منافقان شاد گردند.

استوار بمانید تا این گروهک ها بدانند حرف ما به غیر از حق هدفی دیگر نیست.

پدر به سر نزن نگو که پسرم شهید شده و به جای اینکه به سرت بزنی به برادرهایم بیاموز که چگونه باید با این دشمن مبارزه کنند و وطن عزیزمان را از چنگال شرق و غرب آزاد سازید و سنگر ما را پر کنند تا دشمن بداند هر سلاحی در مقابل ایمان هیچ اثری ندارد و پدر جان من از شما می خواهم که پشتیبان این ولایت فقیه باشید و پیرو خط امام عزیزمان باشید.

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

و با تمام این گروهک ها به مبارزه بر خیزید تا آسیبی به این مملکت محمد رسول الله (ص) نرسد و از حرف های پیامبر گونه امام عزیزمان پیروی کنید و به حرف های پیامبر گونه امام گوش کنید.

پدر جان درست است بنده نباید به شما پیام بدهم ولی نیروی ایمان من چنین اجازه ای را به من می دهد تا پیامی به شما بفرستم و بگویم غیر از ره حق هیچ راهی را انتخاب نکنید چون همه راه ها یا به شرق منتهی می شود یا به غرب.

«کسانی که کافر شدند در راه طاغوت می جنگند پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان ضعیف است.»

آری پدر و مادر عزیزم شما فهمیده اید که به راه الله رفتن یعنی چه به راه عدالت رفتن یعنی چه.

آری پدر و مادر عزیزم امام امت در مورد مقام شهید می گوید که شهدایی که برای خدای تبارک و تعالی و در راه خدای تبارک و تعالی جان خودشان را تقدیم می کنند و آنچه که دارند و در راه خدا تقدیم می کنند و در عوض خدای تبارک و تعالی این حجاب را برداشته و خود را جلوه می دهد به آنها و تجلی می کند و آنها چنانچه به او‌... کرد و جهات زندگی که همه چیز من است سرمایه من به خدای خود تقدیم می کنم «من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلی دیه و من علی دیته فانا دیته».

به برادر و خواهرهایم عرض سلام مخصوص دارم و از برادرهایم می خواهم سنگر مرا خالی نکنند.

با آرزوی طول عمر بر امام امت و با آرزوی پیروزی رزمندگان پر توان اسلام در جبهه حق علیه باطل.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار