حجت‌الاسلام حقانی:

اقدامات تیم «عملیات حاج قاسم» در مبارزه با کرونا/ 200 نفر آموزش دیده در بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه هم‌اندیشی حمایت از بانوان آسیب دیده از کرونا گفت: تاکنون بیش از 200 نفر از کسانی که اعلام آمادگی کردند که در بیمارستان‌ها مستقر شوند، آموزش دیده و در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.
کد خبر: ۴۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 05December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «غلامحسین حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه هم اندیشی حمایت از بانوان آسیب‌دیده از کرونا اظهار داشت: از 13 آبان امسال یک گروه تحت عنوان «عملیات حاج قاسم» به جهت حمایت از قشرآسیب‌دیده و ضعیف استان در مسائل اقتصادی و مبارزه با بیماری کرونا تشکیل شده است و این طرح تا سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم «عملیات حاج قاسم» در چهار کارگروه بیمارستان، کمک‌های مومنانه، امور خانواده و اشتغال تقسیم کار کرده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 نفر از کسانی که اعلام آمادگی کردند که در بیمارستان‌ها مستقر شوند، آموزش دیده و در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

جلسه هم اندیشی بانوان «عملیات حاج قاسم» در کرمان ///در حال ویرایش

حجت الاسلام حقانی متذکر شد: از آن جایی که بانوان نقش تربیتی فرزندان و مراقبت‌های داخل خانه را به عهده دارند، بسیار مورد توجه می‌باشند و نیاز به راهکارهایی است تا بتوانیم با همفکری در جهت کم کردن آسیب‌های ناشی از بحث تورم و مقابله با بیماری کرونا برای این قشر از جامعه داشته باشیم.

وی گفت: امروز با توجه به محدودیت‌های اعمال شده، شاید حضور در مساجد برای انجام فعالیت‌های عبادی کم رنگ شده باشد، اما کمک‌های مردمی و پویش‌هایی که صورت می‌گیرد در مساجد شکل می‌گیرد و مساجد به عنوان پایگاه‌های امنی هستند که در جهت کمک کردن به مردم فعال می‌باشند.

در ادامه اعضای جلسه در جهت دادن راهکارهایی در جهت کم کردن آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا پیشنهاداتی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها