آغاز اجرای طرح جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مهریز

«پور مازار» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از آغاز طرح جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» با هدف مبارزه با کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 05December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «پور مازار» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: تمرکز ما در طرح شهید «سلیمانی» بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز افزود: این طرح در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می‌شود. وی، قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا، را از اهداف این طرح دانست.

پورمازار افزود: در این مرحله از اجرای طرح نیرو‌های بسیجی به منظور شناسایی و غربالگری افراد در معرض خطر، مستمندان و ... به در منازل مراجعه و اطلاع‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوار‌ها ارائه می‌کنند و یا طی تماس تلفنی اطلاعات دریافتی را یادداشت و در صورت نیاز در اختیار تیم‌های حمایتی و مراقبتی قرار می‌دهند. وی تصریح کرد:حمایت، رسیدگی، مراقبت، سرکشی از بیماران از بخش‌های اصلی طرح برای قطع زنجیره بیماری کروناست تا فرد بیمار پس از دوران قرنطینه با اطمینان از سلامت خود بیرون برود و نگرانی بابت انتقال بیماری نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار