سردار «استوار» به یاران شهیدش پیوست

سردار سرتیپ پاسدار «عبدالرسول استوار محمودآبادی» پس از ۴۰ سال پاسداری و خدمت مجاهدانه به همرزمان شهیدش سرداران «سلیمانی و همدانی» پیوست.
کد خبر: ۴۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 06December 2020

سردار «استوار» همرزم شهیدان «سلیمانی و همدانی» به یاران شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار شهید «عبدالرسول استوار حمودآبادی» یادگار ۸ سال دفاع مقدس و پیشکسوت رزمندگان جان برکف استان فارس پس از ۴۰ سال پاسداری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی در دفاع از حریم اهل بیت در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید حاج «قاسم سلیمانی و حسین همدانی» در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

استوار محمودآبادی متولد شهرستان کوار استان فارس و از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود.

وی از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شده و در لشگر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل و... به دفاع از کشور پرداخته و در این عرصه بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

این شهید والامقام پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم وفنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمالغرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

وی در دفاع از حریم اهل بیت در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

سردار استوار پس از آن در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را عهده‌دار شد و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.

سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد عوارض شیمیایی شب گذشته 15 آذر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار