مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان نیاز به یک همت عمومی دارد

سردار «عباس یوسفی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز که شناسنامه ارزشی و هویتی مردم پایتخت دفاع مقدس است نیاز به یک همت عمومی دارد.
کد خبر: ۴۳۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ - 06December 2020

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان نیاز به یک همت عمومی دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «سید کریم حسینی» نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه‌ای با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در جریان آخرین فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس خوزستان قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه که در سالن شهید جهان آرای اداره‌کل حفظ آثار  دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، سردار یوسفی به نقش و جایگاه بی‌نظیر خوزستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: همه ماها در این مقطع رسالت سنگین انتقال و انتشار فرهنگ دفاع مقدس را برعهده داریم و چه سعادتی بالاتر از این که در این امر نزد پروردگار و البته شهدا سربلند باشیم.

وی با ارائه آخرین گزارش از پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، افزود: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز که شناسنامه ارزشی و هویتی مردم پایتخت دفاع مقدس است نیاز به یک همت عمومی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خطاب به رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: کار فرهنگی، عمرانی و زیربنایی در حوزه دفاع مقدس یک مطالبه عمومی و مردمی است و شما نمایندگان مجلس که هم اکنون با شعار تراز انقلاب به فعالیت مشغول شده‌اید باید در راستای محقق شدن مطالبات مردم سرزمین ایثار و جهاد و شهادت همچون همیشه پیشقدم باشید.

در پایان این جلسه مقرر شد که جلسات مشترکی با دیگر نمایندگان خوزستان و البته مسئولان ارشد کشور با همراهی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص جذب اعتبارات ملی برای اتمام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها