رئیس بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا در هفته اختصاصی دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از آغاز عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا در هفته اختصاصی دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی خبر داد و گفت: همچنین طی این هفته ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدا و ۴۵۲ کارگاه اشتغالزا به بهره‌برداری می‌‎رسد.
کد خبر: ۴۳۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ - 06December 2020

آغاز عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا در هفته اختصاصی دفاع مقدس خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» رئیس بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: امسال امسال ۱۵ تا ۲۱ آذر به عنوان هفته اختصاصی خراسان‌جنوبی در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس انتخاب شده است.

وی با اشاره به تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان خراسان‌ جنوبی و حضور مهمامان کشوری در این مراسم، گفت: سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی به استان خراسان‌جنوبی سفر می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه طرح ۴۰ هزار پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی بسیج از سال گذشته در استان آغاز شده که تا کنون ۹۲۰ پروژه به اتمام رسیده است، عنوان کرد: بیش از ۴۲ میلیارد تومان در راستای اجرا این پروژه‌ها هزینه شده و این پروژه‌ها تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف افتتاح می‌شود.

هنری از افتتاح ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد  ریال در استان خبر داد و متذکر شد: همچنین ۴۵۲ کارگاه اشتغالزا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از طریق خیران و بخشی هم با کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی تأمین شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین طی این هفته پروژه سالن ورزشی روستای افین شهرستان زیرکوه به نمایندگی از طرح‌های بسیج سازندگی استان که به نام و یاد شهید فخری‌زاده نامگذاری شده با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

هنری گفت: عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال با  مشارکت بنیاد علوی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، خیران و بسیج سازندگی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها