بیانیه نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی به مناسبت روز دانشجو؛

دانشجویان در صف مقدم رسیدن به استقلال و استکبارستیزی همواره حماسه‌ساز بوده‌اند

نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان‌ غربی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 06December 2020

دانشجویان برای رسیدن به استقلال و استکبارستیزی همواره حماسه‌ساز بوده‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۱۶ آذر ماه در تقویم افتخارات ایران اسلامی یادآور روزی است که فرزندان دانشجوی این مرز و بوم در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال، آزادی و سربلندی ایران به جهانیان فهماندند که می‌توان در برابر هر قدرتی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

دانشجویان و دانشگاهیانی که در راستای استقلال، استکبارستیزی، عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و در مسیر تولید علم و بومی‌سازی دانش، همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

رشد فزاینده دانشگاه‌ها، دانشگاهیان و دانشجویان، نرخ خیره‌کننده رشد مقالات علمی محققان ایرانی و پیشرفت‌های حاصل شده در عرصه‌های مختلف علم و فناوری از جمله پزشکی و داروسازی، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های زیستی و نانو، فناوری هسته‌ای، هوا فضا و… که در شرایطی سخت و با وجود دشمنی‌ها و تحریم‌ها، حاصل شده نشان از عزم و اراده‌ای استوار در حرکت مستمر در مسیر ارتقای علمی و فناوری کشور دارد.

ترور ناجوانمردانه شهدای علمی و هسته‌ای و الگوی بی‌بدیلی چون «شهید فخری‌زاده» نشان از عجز دشمنان در مقابل اراده پولادین دانشجویان و اساتید نظام اسلامی دارد  فلذا انتظار می‌رود با الگوگیری از همه شهدای راه علم همه باید تلاش کنند تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام بیشتری داشته باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام ۱۶ آذر و شهدای گرانقدر هسته‌ای کشور و همه شهدای جهاد علم و انقلاب اسلامی که در راه استقلال و آزادی ایران اسلامی جان خویش را تقدیم کرده‌اند، این روز بزرگ را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خاصه دانشجویان و اساتید وارسته استان آذربایجان‌غربی تبریک عرض نموده و عزت، سرافرازی و موفقیت روزافزون همه این عزیزان را در همه صحنه‌ها تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار