به مناسبت روز هوانیروز انجام شد؛

تجدید میثاق فرماندهان هوانیروز ارتش با آرمان‌های شهدا

به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر کشوری و روز هوانیروز، جمعی از فرماندهان و کارکنان هوانیروز ارتش با حضور بر مزار این شهید والامقام، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ - 06December 2020

تجدید میثاق فرماندهان هوانیروز ارتش با آرمان‌های شهدابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت ۱۵ آذر، سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان «احمد کشوری» و روز هوانیروز، جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان هوانیروز ارتش با حضور بر مزار این شهید والامقام در بهشت زهرا (س)، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم، شهید کشوری را از جمله اسطوره‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تمامی شهدای هوانیروز در خط مقدم مقابله با دشمن بودند و حضور مؤثر آن‌ها دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی با اشاره به دستاورد‌های بی‌نظیر هوانیروز در حوزه‌های مختلف افزود: امروز هوانیروز ارتش در تولید قطعات مورد نیاز بالگردی به رشد و بالندگی رسیده است، دوربین‌های دید در شب، تولید موشک‌های نقطه‌زن، تربیت خلبانان جوان و... از جمله دستاورد‌های مهم هوانیروز در سال‌های اخیر است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهدای هوانیروز خاطرنشان کرد: شهدا الگوی ما در تمامی شئون زندگی هستند و ان‌شاءالله که بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 200

پربیننده ها
آخرین اخبار