باهدف پوشش رسانه‌ای حماسه عظیم راهیان نور

نشست مشترک رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با معاون سیمای رسانه ملی برگزار شد

نشست رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با معاون سیمای رسانه ملی با هدف پوشش هرچه بهتر حماسه عظیم راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ - 10March 2015

نشست مشترک رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با معاون سیمای رسانه ملی برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، باتوجه به تغییر مدیران رسانه ملی، نشستی در جهت هماهنگی پوشش رسانهای حماسه عظیم راهیان نور با حضور سردار بسیجی "بهمن کارگر" رئیس ستاد مرکزی راهیان نور، سرهنگ "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، "علی اصغر پورمحمدی" معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مدیران ستاد مرکزی راهیان نور و معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامههای راهیان نور در سال جاری از زحمات رسانه ملی در پوشش و انعکاس اخبار راهیان نور تقدیر و تشکر شد.

سردار کارگر در این جلسه ابراز امیدواری کرد که پوشش رسانهای حماسه عظیم راهیان نور نسبت به سال گذشته توسط صدا و سیما رشد چشمگیری داشته باشد.

همچنین پیش از این، نشستهای مشترکی میان کارشناسان ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه راهیان نور صداوسیما برگزار شده بوده که مقرر گشته بود رسانه ملی توجه بیشتری بر تولید برنامهها با اتکا به سوژههای ناب راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشد.

خاطرنشان میسازد مجموعه قرارگاه راهیان نور صداوسیما با استفاده از ظرفیت شبکههای ملی و استانی برنامههای متنوعی را برای انعکاس اقدام بزرگ فرهنگی راهیان نور پیش بینی کرده تا مردمی که در مناطق عملیاتی حضور ندارند با بینش، رویکرد و موضوعات مربوط به راهیان نور آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار