فرمانده سپاه استان اردبیل:

دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشورمان می‌هراسند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تداوم راه شهید فخری‌زاده باید لرزه بر جان دشمنان بیندازیم چرا که دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشورمان می‌هراسند.
کد خبر: ۴۳۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ - 06December 2020

دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشورمان می‌هراسند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» امروز در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی در اردبیل با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: در راستای ادامه راه شهدای والامقام همچون شهید فخری‌زاده‌ها دانشجویان مؤمن و انقلابی با پا نهادت در عرصه‌ها علمی مقابله با استکبار را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به این که قهرمانان علمی تاکنون تاوان سنگینی برای عزت و اقتدار کشورمان داده‌اند افزود: در این زمینه با تداوم راه شهید فخری‌زاده باید درس ایثار و فداکاری را در جامعه بر همگان عیان کنیم و لرزه بر جان دشمنان بیندازیم چرا که دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشورمان می‌هراسند.

فرمانده سپاه استان اردبیل ادامه داد: حماسه‌آفرینی دانشمند هسته‌ای کشور در سنگر علم و دانش صبر دشمنان را لبریز کرد به طوری که عده‌ای از عناصر خودفروخته و مزدور را برای ترور این شهید والامقام آماده کردند تا بر ترس خود غلبه کنند.

بابازاده ادامه داد: انتظار ما از دانشجویان انقلابی این است که سیره عملی و رفتاری شهدا را برای خود درس عبرت کنند و جوانمردی را از روی رفتار شهدا بیاموزند و در سخت‌ترین شرایط موقعیت‌ها و شرایط را برای حضور در عرصه‌های انقلابی آماده کنند.

وی عنوان کرد: معرفت‌افزایی در بین دانشجویان با توجه به هجمه‌های فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده بسیجیان نهاده است که در این زمینه جلوگیری از به انحراف‌کشاندن جوانان یک اولویت و رسالت خطیر و حساس است که باید مورد توجه واقع شود.

فرمانده سپاه استان اردبیل متذکر شد: گفتمان‌سازی انقلابی نیز جزو مهم‌ترین خواسته‌هایی است که از دانشجویان و اساتید داریم و امیدواریم دانشگاهیان در این زمینه با سعه صدر و اهتمام و حساسیت جدی گام برداشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها