فرمانده مرزبانی هرمزگان عنوان کرد؛

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان استان هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در غرب استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 07December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پايش مناطق مرزی، از فعاليت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در غرب استان مطلع شدند که بلافاصله به منظور انهدام اين باند قاچاق، با برنامه‌ريزی دقيق عملياتی، اقدامات كنترلی در نوار مرز را افزايش دادند.

وی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندر لنگه با هدايت عملياتی و اطلاعاتی استان در مسير تردد قاچاقچيان به اجرای كمين‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را كه در حال انتقال محموله موادمخدر بوسیله یک شناور به داخل یک دستگاه خودرو در سواحل بودند را مشاهده كردند.

دهکی تصریح کرد: مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو و یک فروند شناور حامل موادمخدر را متوقف كه در بازرسی از شناور مقدار 710 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را كشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی، از تلاش مرزداران استان قدردانی و خاطرنشان کرد: مرزبانان خطه نیلگون خلیج فارس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان در مرزهای استان را به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار