مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف‌ امید آفرین است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف، امید آفرین و نشان دهنده بصیرت دانشجوی انقلابی است.
کد خبر: ۴۳۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 07December 2020

حضور دانشجویان در صحنه های مختلف، امید آفرین است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل در خصوص گرامیداشت روز دانشجو  اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب برکات فراوانی به دنبال داشت که رشد و بالندگی علمی و معنوی کشور به صورت توأمان، یکی از این برکات است.

واحد افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دانشجویان کشورمان در مسائل مختلف به ویژه مسائل سیاسی موضع گیری‌های به حق و عادلانه اتخاذ می‌کردند و به یقین می‌توان گفت دانشجویان یکی از پایه گذاران اصلی اعتراضات علیه رژیم شاهنشاهی بودند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در صحنه‌های مختلف سازندگی و خودکفایی، در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حریم آل الله، در عرصه‌های علمی و آبادانی دانشجویان با اطاعت از منویات ولایت فقیه و آتش به اختیار به خلق حماسه پرداختند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل افزود: حماسه هایی که دانشجویان در دفاع مقدس و دفاع از حرم و نیز در عرصه سلامت خلق کردند در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

‌واحد تأکید کرد: حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف، امید آفرین و نشان دهنده بصیرت دانشجوی انقلابی است و حرکت دانشجوی با بصیرت و مؤمن و انقلابی در راستای تحقق گام دوم انقلاب نیز مؤثر و غیر قابل انکار است و دانشگاه به همین خاطر در تمامی عرصه ها در سرنوشت و آینده کشور تعیین کننده است.

این مسئول شهدای دانشجو را الگویی بی‌بدیل برای دانشجویان دانست و آنان را به ادامه راه شهدا در عرصه های مختلف فرا خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار