مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع:

تعمیرات اساسی هواپیما‌های مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات ادامه دارد

امیر خواجه‌فرد گفت: تعمیرات اساسی هواپیما‌های مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات برای کاهش هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی و رفاه حال مردم به‌ویژه در شرایط بحرانی کرونا ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 07December 2020

تعمیرات اساسی هواپیما‌های مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات ادامه دارد/ خدمات ارائه شده به هواپیما‌های مسافربری برابر استاندارد‌های روز دنیا ارائه می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «افشین خواجه‌فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در سخنانی به مناسبت روز جهانی هواپیمایی اظهار داشت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور، تعمیرات اساسی هواپیما‌های مسافربری و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های هواپیمایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تبریک روز جهانی هواپیمایی به تمامی تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور گفت: براساس دستورالعمل صادره به زیرمجموعه‌های این سازمان اعلام کرده‌ایم برای دریافت مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه خدمات، هیچ‌گونه فشاری را به آن‌ها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربری از هیچ‌گونه گوششی دریغ نکنند.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه این سازمان از زیرساخت‌های عظیمی در خصوص ارائه خدمات فنی و مهندسی در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، گفت: خدمات ارائه شده به هواپیما‌های مسافربری برابر استاندارد‌های روز دنیا ارائه می‌شود و در این زمینه پاسخگوی نیاز‌های فنی و مهندسی شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

امیر خواجه‌فرد با اشاره به شرایط کرونایی کشور با وجود تحریم‌ها گفت: برای کاهش اثر تحریم‌ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور در بخش ارائه خدمات حمایت می‌کنیم و کار‌های فنی آن‌ها را بدون هیچ‌گونه افزایش نرخی به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده، باور داریم که باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، کار خود را انجام دهیم و برابر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی که بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشار‌های اقتصادی کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع افزود: بحث تحریم یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

امیر خواجه‌فرد خاطرنشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی را افزایش دهیم به همان میزان تحریم‌ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرز‌های دانش را گسترش می‌دهیم، خواهیم دید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها