سردار شهسواری خبر داد؛

فعالیت 2500 پایگاه بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌ غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج استان در اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشته و در راستای کاهش شیوع کرونا همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 07December 2020

فعالیت 2500 پایگاه بسیج آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح شهید سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در حاشیه بازدید از مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه مقاومت بسیج مسجد قدس ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج استان در اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشته و در راستای کاهش شیوع کرونا همکاری می‌کنند.

وی افزود: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با همه‌گیری کرونا در آذربایجان غربی اجرا می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه هدف اصلی طرح مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج است، اضافه کرد: سپاه و بسیج منتظر اعتبار برای اجرای طرح های سلامت محور نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا، هفت هزار بسته معیشتی از اول شیوع ویروس کرونا در اختیار نیازمندان قرار داده شده است. 

شهسواری با اشاره به اینکه کارگروه‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در این راستا تدوین شده و در خدمت مردم انقلابی هستند، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان در یک مرحله هشت هزار نفر و در مرحله رزمایش دفاع بیولوژکی ۹۷ هزار نفر بسیجی در استان مشارکت فعال داشتند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: امروز اگر حلقه ویروس کرونا قطع شود، قدم بسیار مثبتی در این راستا برداشته شده زیرا جان تمامی شهروندان برای مسوولان ارزشمند است.

وی یادآور شد: انجام اقدامات پیچیده و دشوار در سایه وحدت و همدلی و همگرایی بین متولیان نظام اسلامی میسر می‌شود.

شهسواری با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در عرصه های مختلف همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و عمل کرده‌ گفت: چه در حوزه‌های امنیتی و چه در حوزه‌های مختلف اعم از سلامت و سازندگی بسیج وظایف دشوار و مهمی برعهده دارد.

این مسئول با قدردانی از تلاش ۹ ماهه همکاران بهداشت و درمان و همراهی نیروهای بسیج با مدافعان سلامت در کارزار مبارزه با ویروس کرونا افزود: سازمان بسیج مستضعفین در تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب آماده همکاری گسترده در سراسر استان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا است و کمک مردم و نیروهای داوطلب نیز نقش عمده‌ای در مبارزه با این ویروس و کنترل بیماری خواهد داشت.

در این بازدید مسوولان نهادهای مجری این طرح از جمله دانشگاه علوم پزشکی، سپاه شهدا و هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از نزدیک در جریان گزارش های انجام شده از آغاز اجرای طرح تاکنون در استان و شهرستان ارومیه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها