معاون استاندار لرستان:

فتح قله‌های دانش ادامه نگاه مبارزاتی دانشجویان است

«محمود ثمینی» گفت: پیشرفت‌های علمی، فتح قله‌های دانش و تولید علم، ادامه همین نگاه مبارزاتی دانشجویان است.
کد خبر: ۴۳۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 07December 2020

فتح قله‌های دانش ادامه نگاه مبارزاتی دانشجویان است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز در جلسه وبینار گرامیداشت روز دانشجو با دانشجویان دانشگاه آزاد استان لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: ۱۶ آذر‌ سال ۳۲ دانشجویان دراعتراض به سفر نیکسون معاون وقت رئیس جمهور ایالات متحده و همچنین برقراری روابط با دولت بریتانیا در دانشگاه تهران دست به اعتراض زدند.

وی افزود: در این اعتراضات سه تن از دانشجویان به شهادت رسیدند که این روز به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده و نشان دادند دانشجویان با دارا بودن روحیه استکبار ستیزی در برابر ظلم می ایستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: هرساله بزرگداشت شهادت دانشجویان دانشگاه تهران توسط دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود که بعد از انقلاب اسلامی ایران این روز به نام روز دانشجو نامگذاری شد و نمادی از استکبار ستیزی دانشجویان شد.

ثمینی گفت: پیشرفت‌های علمی، فتح قله های دانش و تولید علم ادامه همین نگاه مبارزاتی دانشجویان است و به مدد تلاش و پشتکار جوانان در حال حاضر قله های دست نیافتنی علم که در دست تعداد محدودی از کشورها بود، فتح شده است.

وی عنوان کرد: هر ساله مراسم روز دانشجو برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا، این مراسم به صورت مجازی برگزار می شود.

در ادامه این جلسه معاون استاندار به پرسش های دانشجویان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها