صدور احکام ستاد و کمیته‌های کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده

نخستین نشست روسای کمیته‌های ستاد کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اعضای ستاد، به میزبانی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد صادر شد.
کد خبر: ۴۳۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ - 07December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین امروز (دوشنبه) نشست روسای کمیته‌های ستاد کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اعضای ستاد، به میزبانی این معاونت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهید و ایثارگر، به اهمیت و جایگاه زنان و نقش و سهم آنان در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... اشاره و بر ضرورت محوریت زنان ایثارگر و شناخت و شناساندن آنان در سطح جامعه تأکید کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اظهار داشت: کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده یک ظرفیت بسیار خوب برای تبیین نقش و جایگاه بانوان ایثارگر و ارائه آنان به عنوان یک الگوی بی‌بدیل در جامعه است.

وی افزود: به‌منظور تحقق این موضوع ستاد کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده شکل گرفت که دو جلسه آن با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و دیگر اعضای ستاد تشکیل و در مورد چگونگی برگزاری این کنگره ملی بحث و بررسی شد.

در این نشست سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان رییس ستاد کنگره، اسکندر یارنسب، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد به‌عنوان دبیر ستاد کنگره، مریم مجتهدزاده، رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به‌عنوان رییس کمیته آثار، آمار و اطلاعات، مینا بیابانی، رییس بسیج جامعه زنان به‌عنوان رییس کمیته فرهنگی و تبلیغات، نرگس کریمی، مشاور ایثارگران معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به‌عنوان رییس کمیته اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ها، فریده اولاد قباد، مشاور امور زنان بنیاد به‌عنوان رییس کمیته علمی و حقوقی، حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد تهران بزرگ به‌عنوان رییس کمیته امور مدعوین و احمد گلچین به‌عنوان رییس دبیرخانه ستاد منصوب و معرفی شدند.

در این نشست همچنین در خصوص ترکیب اعضا، شرح وظایف و برنامه‌های کمیته‌ها، زمان و نحوه برگزاری کنگره، محصولات و تولیدات جانبی آن و این قبیل مسائل بحث و تبادل‌نظر شد و مقرر شد هر یک از کمیته‌ها با زمان‌بندی مشخص نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌ها با هماهنگی ستاد اقدام کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار