دیدار امام جمعه آستارا با خانواده طلبه شهید «علیرضا محمدزاده»

امام جمعه شهرستان آستارا به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده طلبه شهید علیرضا محمدزاده دیدار کردند.
کد خبر: ۴۳۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ - 07December 2020

دیدار با خانواده روحانی شهید «علیرضا محمدزاده» در آستارا

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ‌نیا» امام جمعه شهرستان آستارا به همراه جمعی از مسئولان شهرستان امروز با خانواده طلبه شهید علیرضا محمدزاده دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا در این دیدار اظهار داشت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم الگو و درس بزرگی است.

«غلامرضا مرحبا» نماینده مردم شهرستان «آستارا» در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، بیان کرد: جامعه ایثارگران به‌ویژه والدین معظم شهدا حق زیادی بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها جلب شود.

در ادامه  این دیدار، سرهنگ «بهزاد قنبری» فرمانده سپاه شهرستان «آستارا» گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

بنا بر این گزارش، طلبه «علیرضا محمدزاده» تنها روحانی شهید شهرستان «آستارا» متولد اول فروردین ۱۳۴۱ بود که در ۱۵ آذر ۱۳۶۲ هنگام بازگشت از عملیات «خیبر» در شهرستان سنندج به دست منافقین کوردل ترور شد و به شهادت رسید.

  انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها