رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

ایران استکبار را به زانو درآورده است

جمیری با بیان اینکه پیشانی نظام جمهوری اسلامی عدالت است، گفت: نظام اسلامی ایران، ضمن به ارمغان آوردن امنیت در منطقه، استکبار را به زانو درآورده است.
کد خبر: ۴۳۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 07December 2020

نظام اسلامی ایران استکبار را به زانو درآورده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، امروز در نشست با اعضای شورای عالی قضایی استان بوشهر با اشاره به مشکلات مردم در عرصه تأمین معیشت اظهار داشت: متأسفانه به دلایل مختلف مردم در زمینه معیشت در تنگنا قرار گرفته‌اند و در این راستا دستگاه قضایی باید با سرعت عمل با کسانی که نان و سفره مردم را هدف قرار گرفته‌اند، برخورد جدی کند.

وی خواستار مبارزه جدی دستگاه قضایی با مفاسد در تمامی سطوح شد و گفت: مبارزه جدی با فساد سبب امیدبخشی و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و این حرکت جهادی و انقلابی توقع عامه مردم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه مردم رویکرد رئیس قوه قضاییه در برخورد با فساد را احساس می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند دستگاه قضایی محکم پای کار است و بی تعارف با مفاسد مبارزه می‌کند.

جمیری با تأکید بر این نکته که در استان بوشهر مبارزه با فساد در دستور کار قرار دارد، گفت: برای اطمینان‌بخشی به مردم در زمینه برخورد با مفاسد نیاز به کار جدی‌تری است.

وی با تأکید بر برخورد با مفسدان در تعرض به بیت‌المال خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی و سازمان‌های مرتبط توقع می‌رود در برخورد با مفاسد خصوصاً در مواردی که مربوط به بیت‌المال و معیشت مردم است با قدرت ورود پیدا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه پیشانی نظام جمهوری اسلامی عدالت است، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران، ضمن به ارمغان آوردن امنیت در منطقه، استکبار را به زانو درآورده است ولی متأسفانه به دلایل مختلف مردم در زمینه معیشت در تنگنا قرار گرفته‌اند که نیاز به برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان است.

جمیری اطاله دادرسی را یکی از معضلات دستگاه قضایی دانست و تأکید کرد: بخشی از موارد اطاله دادرسی مربوط به موازین قانونی و حقوقی است و بخشی هم به سبب ساختار و کم‌کاری برخی افراد است که مشکلاتی را در روند پیگیری مفاسد ایجاد کرده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تأکید بر لزوم استمرار مبارزه با مفسدان و زمین‌خواران تصریح کرد: باید با جدیت موانع و ساختارهای غلط را برای ایجاد عدالت و برخورد با زمین‌خواری، احتکار و سایر مفاسد اصلاح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار