استاندار خراسان‌جنوبی:

شهدا الگوهای بسیار خوبی برای ما در زندگی اجتماعی و شخصی هستند

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه شهدا الگوهای بسیار خوبی برای ما در زندگی اجتماعی و شخصی هستند، گفت: امیدوارم اقدامات امروز ما در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث شود این عزیزان در ذهن نسل‌های آینده به عنوان الگوی برتر ماندگار شوند.
کد خبر: ۴۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 08December 2020

شهدا الگوهای بسیار خوبی برای ما در زندگی اجتماعی و شخصی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی، امروز در مراسم کلنگ‌زنی المان شهید کاوه در روستای گریمنج شهرستان قاینات، بر جایگاه ارزشمند شهدا در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برداشتند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا الگوهای بسیار خوبی برای ما در زندگی اجتماعی و شخصی هستند، بیان داشت: امیدواریم روح شهدا کمک حال ما در خدمت به مردم باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی به بیانات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درخصوص شهدا اشاره کرد و افزود: زنده نگهداشتن یاد این بزرگواران، کمتر از شهادت نیست.

ملانوری با تأکید بر اینکه شخصیت‌هایی همچون باکری‌ها، همت‌ها، سلیمانی‌ها و کاوه‌ها کم نظیرند، گفت: این شهدان والامقام الگوهای مهمی برای نسل امروز و نسل‌های آینده هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم اقدامات امروز ما در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث شود این عزیزان در ذهن نسل‌های آینده به عنوان الگوی برتر ماندگار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار