برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی در بقاع متبرکه استان تهران

رئیس اداره اوقاف استان تهران از برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی به مدت ۳۳ روز خبر داد و گفت: در این طرح پوشاک، بسته معیشتی و مواد بهداشتی بین مردم استان تهران توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 08December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجتبی عبداللهی، رئیس اداره اوقاف استان تهران در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ وقف بین اقشار مختلف جامعه، بهره‌گیری از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ‌وقف، تولید محتوای دیجیتال و متون ادبی ادبی در زمینه وقف برگزار می‌شود.

وی به موضوعات جشنواره وقف چشمه جاری اشاره کرد و افزود: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف، وقف برای قرآن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف و فرهنگ شهروندی، وقف وگردشگری، وقف و سلامت، وقف و علم، وقف و سبک زندگی و همچنین وقف و کاهش آسیب‌های اجتماعی از عناوین اصلی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به شمار می‌رود.

عبداللهی با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره وقف چشمه همیشه جاری، گفت: علاقه‌مندان تا فروردین سال ۱۴۰۰ می‌توانند آثار خود در حوزه‌های مختلف را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که داوری آثار خردادماه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوایزی در سه بخش از فضای مجازی این جشنواره در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: در بخش «تارنما و وبلاگ»، «کانال، گروه و صفحه مجازی» و «بازی و نرم‌افزار» به نفرات اول تا سوم به ترتیب شش میلیون، پنج میلیون و چهار میلیون تومان به همراه تندیش جشنواره اعطا می‌شود. همچنین در هر بخش به پنج نفر دیگر نیز هدایای نقدی اعطا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف استان تهران در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره شهید قاسم سلیمانی از اول آذر تا ۱۳ دی‌ سالروز شهادت قاسم سلیمانی، تصریح کرد: استان تهران ۲۲ اداره دارد که در جشنواره شهید قاسم سلیمانی از محل نیات واقفان این ادارات و بقاع متبرکه استان تهران به توزیع بسته‌های غذایی، لباس گرم و وسایل گرمایشی، توزیع غذای گرم، تهیه و‌توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده می‌پردازند.

عبداللهی دلیل نامگذاری این طرح به نام شهید قاسم سلیمانی را رشادت‌های این سردار مقاومت‌و تلاش برای محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: در این طرح سعی داریم با همدلی باری از دوش نیازمندان و افرادی که در کرونا با مشکل معیشتی روبرو هستند، برداریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها