مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

حرکت به سمت و سوی برنامه‌های ارزشی در یگان‌های نظامی و انتظامی نمایان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حمایت فرماندهی یگان ویژه استان از برنامه‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس، گفت: حرکت به سمت و سوی برنامه‌های ارزشی امروزه در همه یگان‌های نظامی و انتظامی نمایان است.
کد خبر: ۴۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 08December 2020

حرکت به سمت و سوی برنامه‌های ارزشی در یگان‌های نظامی و انتظامی نمایان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «علیرضا کاظمی» فرمانده یگان ویژه پلیس استان، اظهار داشت: ورود یگان ویژه استان به برنامه‌های فرهنگی و هنری قابل تحسین است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری یگان ویژه می‌تواند در بالا بردن روحیه و توان فکری و فرهنگی کارکنان و به خصوص جوانان تأثیرگذار باشد، بیان داشت: نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت شهروندان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و جهادی فعالیت‌های چشمگیری دارد که این امر در معنوی‌ افزایی نیروها تأثیر زیادی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حمایت فرماندهی یگان ویژه استان از برنامه‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس، مطرح کرد: این برنامه‌ها می‌تواند در پایین بردن آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و خوشبختانه حرکت به سمت و سوی برنامه‌های ارزشی امروزه در همه یگان‌های نظامی و انتظامی نمایان است.

فلاحی با اشاره به اجرای جشنواره «تئاتر سنگر» و نقش‌آفرینی یگان ویژه استان به عرصه فرهنگ و هنر، عنوان کرد: خوشبختانه در مجموعه نیروهای مسلح با زبان فرهنگ و هنر برنامه‌هایی انجام می‌گیرد که برای نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، بسیار مؤثر است بنابراین باید این روند با ایده‌های نو شتاب بیشتری گیرد.

وی بر لزوم مدیریت فضای مجازی و استفاده بهینه و درست از آن، افزود: امروز فضای مجازی باید جدی گرفته شود و ضمن استفاده از مزایای آن تهدیدات نیز مد نظر قرار گیرد و همچنین سواد رسانه‌ای در همه اقشار و بخش‌ها گسترش یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گریزی به دانشنامه دفاع مقدس استان زد و با تبیین آخرین وضعیت تألیف این دانشنامه، خاطرنشن کرد: باید همه بخش‌های مختلف ناجا با صلابت وارد شوند تا نقش نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس به بهترین شکل در دانشنامه دفاع مقدس تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها