فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان‌جنوبی:

فرهنگ دفاع مقدس از تمامی فرهنگ‌ها تأثیرگذارتر است/ لزوم ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در جامعه

فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس از تمامی فرهنگ‌ها پربارتر و تأثیرگذارتر است، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی هوشمندانه، مدبرانه و با جلب اعتماد حداكثری مردم در بحث مشاركت اجتماعی از ارزش‌های دینی و اسلامی پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 08December 2020

فرهنگ دفاع مقدس از تمامی فرهنگ‌ها تأثیرگذارتر است/ لزوم ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «علیرضا کاظمی» فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: یگان ویژه در واقع سرباز نظام است و وظیفه خود می‌دانیم هرجایی که جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی نیازمند کمک باشند، حضور پیدا کنیم.

وی بیان داشت: یگان ویژه با بهره‌مندی از دانش روز دنيا، تجهيزات مدرن و تعاملات هدفمند برون سازمانی نقشی تأثی گذار در امنیت دارند و هوشمندانه، مدبرانه و با جلب اعتماد حداكثری مردم در بحث مشاركت اجتماعی از ارزش‌های دینی و اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان‌جنوبی نیروهای نظامی و انتظامی به‌ویژه یگان ویژه پلیس را حافظ آرامش و امنیت مردم دانست و مطرح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزيز(مدظله العالی) هستند و از اين جهت كه به عنوان سرباز ولی فقيه توفيق خدمت داريم، بالاترين مدال افتخار برای كاركنان نيروهای مسلح است.

کاظمی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس از تمامی فرهنگ‌ها پربارتر و تأثیرگذارتر است، عنوان کرد: به برکت خون شهدا تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شده و باید این فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در همه ابعاد زندگی و جامعه اسلامی گسترش یابد.

وی اضافه کرد: دشمن و استکبار جهانی اهداف شومی را عليه انقلاب اسلامی در سر می‌پروراند که با ايستادگی مردم و پيروی از ولايت فقيه و حضور شبانه‌روزی نیروهای مسلح، هرگز نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خدمت در چنین جایگاه‌هایی افتخار است و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری ایثارگران کمتر از شهادت و ایثارگری در دوران دفاع مقدس نیست و باید در تمام زمینه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی مورد توجه مسئولین و اقشار مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها