فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۱.۵ تُن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشور

سردار گودرزی از کشف بیش از یک تُن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران دلاور استان سیستان و بلوچستان در مرز‌های جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 08December 2020

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای کنترل و حراست از مرز‌های مقدس ایران اسلامی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران دلاور استان سیستان و بلوچستان در طول شبانه‌روز گذشته در چند عملیات، مقتدرانه و هوشمندانه موفق شدند از ورود مقادیری قابل توجه مواد مخدر از آنسوی مرز‌ها به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، عملیاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان را شناسایی و از زمان انتقال محموله مواد مخدر به داخل خاک کشور مطلع شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: سوداگران مرگ که حین ورود مواد مخدر از مرزها، خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند، با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر به خاک کشور مقابل فرار کردند که مرزداران در پاکسازی از منطقه ۹۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به دو عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور و سراوان عنوان کرد: مرزداران پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی با برنامه‌ریزی عملیاتی، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و یک نفر قاچاقچی، مقدار ۵۷۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های ایران اسلامی را به کار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار