مراکز افق امامزادگان استان، میزبان طرح راه شهید «سلیمانی»

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد: طرح شهید «سلیمانی» در مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 08December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «مجید کرمی» در آستانه سالگرد شهادت شهید «قاسم سلیمانی»، از اجرای طرح این شهید با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌های مومنانه و حمایت از آسیب دیدگان موج سوم کرونا، طرح جهادی راه شهید سلیمانی را گام دیگری در راستای خدمت به بندگان خدا دانست.

کرمی بر لزوم شناسایی دقیق سردار سلیمانی تأکید کرد و گفت: وظیفه امروز ما الهام گرفته از جمله‌ای است که سردار دل‌ها در قضیه سیل خوزستان فرمودند و بیان کردند که جوانانی که اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم دارند، بهتر است به خوزستان بیایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان ادامه داد: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به خوراک و پوشاک محرومان و مستمندان داشته و بر این اساس اطعام و پوشاندن فقرا را در زمره کفارات قرار داده است.

وی افزود: مسئولان جامعه اسلامی، مومنین و دست اندرکاران بقاع متبرکه و خادمان فرزندان و نوادگان اهل (ع)، فصل سرد و خزانِ پاییز را با پویش همدلی و مساوات به فصل همدلی مومنانه تبدیل کنند.

کرمی اظهار داشت: در نظر داریم در مرحله اول این طرح بیش از هزار بسته معیشتی و پوشاک را به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه در اختیار اقشار نیازمند قرار دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد از عموم مردم و خیرین همیشه در صحنه دعوت کرد و گفت: خیرین می‌توانند وجوه خود به مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۴۳۶۷۲۲ واریز نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار