خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد «آیت‌الله آملی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با بیان اینکه تدفین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه قطعی شده است، گفت: با توجه شرایط محدودیت‌های کرونایی، زمان دقیق و نحوه تشییع پیکر پاک این دو شهید از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ - 08December 2020

خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حامد برجسته» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، در نشست شورای فرهنگی این دانشگاه، با گرامیداشت روز ۱۶ آذر اظهار داشت: روز دانشجو، روز عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی بوده و افتخار قشر دانشجو آن است که در حماسه‌های انقلاب نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تدفین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه به خواست خداوند متعال قطعی شده است، تصریح کرد: با توجه شرایط محدودیت‌های کرونایی، زمان دقیق و نحوه تشییع پیکر پاک این دو شهید از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به دانشگاه اعلام می‌شود.

برجسته با بیان اینکه باور داریم شهید همیشه زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد، عنوان کرد: برای برگزاری آیین باشکوه خاکسپاری پیکر پاک این شهدا، کارگروهی تشکیل شده که با هماهنگی مسئولان شهری از جمله امام جمعه و فرمانده سپاه، مراسمی در شأن و منزلت شهدا برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جدیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی است، گفت: ما دانشگاهی با محور دین مبین اسلام هستیم و علم، ایمان و تقوا مؤلفه‌های جدانشدنی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار