امام جمعه بوشهر:

ضرورت خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و گفت: خدمات جهادی باید در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ادامه یابد.
کد خبر: ۴۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ - 08December 2020

ضرورت خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در بررسی مناطق سیل‌زده دشتستان از جمله وحدتیه و روستای شول اظهار داشت: این سیل مشکلات زیادی ایجاد کرد که با تلاش گروه‌های مردمی و جهادی، سپاه، بسیج، استانداری، فرمانداری دشتستان خدماتی به آسیب دیدگان ارائه شده است.

وی با تاکید بر ادامه خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان گفت: باید در رفع مشکلات سیل‌زدگان دشتستانی تلاش جهادی شود و از مسئولان تقاضا می‌شود تدابیر ویژه‌ای در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه "سیل به زندگی مردم آسیب‌های فراوانی وارد کرده است" ادامه داد: در همان ساعات اولیه این حادثه سریعاً با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و معاون رئیس‌جمهور تماس برقرار شد و بنابر وعده آنها باید هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

صفایی بوشهری با تأکید بر اصلاح سازه‌های کنترل سیل در استان گفت: لازم است خسارتی که به مردم در جریان سیل وارد شده سریعاً از سوی مسئولان جبران شود.

وی با قدردانی گروه‌های جهادی خاطر نشان کرد: از زمان وقوع سیل، گروه‌های جهادی در صحنه حاضر و مشغول خدمت رسانی به مردم شدند و این نشان از روحیه جهادی، ایثارگری در رسیدگی به مشکلات مردم دارد.

امام جمعه بوشهر خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و بیان کرد: خدمات جهادی باید در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها