نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت‌های استانی و ملی برای تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده بکار گرفته شود

ابراهیم رضایی خواستار مشارکت همگانی در رفع مشکلات اهالی دشتستان شد و گفت: باید همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای کمک به مردم تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده بکار گرفته شود.
کد خبر: ۴۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 08December 2020

ظرفیت‌های استانی و ملی برای تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده بکار گرفته شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم شهرستان دشتستان امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان اظهار داشت: سیل خسارت‌های گسترده‌ای را به نقاط مختلف دشتستان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت‌ها به شهر وحدتیه وارد شده است، افزود: از ابتدای وقوع این حادثه در کنار مردم حضور داشته‌ایم و تلاش شده که همه امکانات برای کمک به این مردم بسیج شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت‌ها پاکسازی گل و لای از خانه‌های مردم و لایروبی و پاکسازی معابر بوده است که در حال انجام است و باید در آن تسریع شود.

وی خواستار اقدام جدی دولت برای کمک به مردم، بازسازی نقاط حادثه‌دیده و جبران خسارت‌ها شد و افزود: مردم متضرر شده‌اند و اکنون ناراحت و سردرگم هستند و باید به آنها کمک کرد.

رضایی خواستار مشارکت همگانی در رفع مشکلات اهالی دشتستان شد و اضافه کرد: باید همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای کمک به مردم تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار